1 Eylül 2007 Cumartesi

Kanun - Nasihat

Hiçbir değişiklik görmüyorum sabah uyanıyorum ve kendime soruyorum
Hayat yaşamaya değer mi, kendimi vursam mı?
Fakir olmaktan bıktım ve daha kötüsü siyahım
Karnım acıyor o yüzden kapacak cüzdan arıyorum
Polisler zencileri takmıyor
Tetiği çekip zenciyi öldürüyor ve kahraman oluyor
Çocuklara kokaini sat, kime ne?
Devlet yardımından bir tane daha eksik aç ağız
Önce uyuşturucuları gemiyle getir ve zencilere dağıttır
Onlara silah ver geri çekil ve birbirlerini öldürmelerini izle
"Artık savaşma zamanı" dedi Huey
Karanlıkta iki el ateş ve Huey ölü
Kardeşim için sevgim var ama paylaşmazsak hiçbir yere varamayız
Değişiklikler yapmaya başlamalıyız
Beni 2 uzak yabancı yerine kardeş gibi görmeyi öğren
Ve böyle olmalı
Şeytan bir kardeşi bana yakınsa nasıl alabilir?
Çocukken oynadığımız zamanlara gitmek isterim
Ama işler değişti, ve işte böyle[2Pac]
Ve hala bir değişilik göremiyorum, bir zenci rahat edemiyecek mi?
Sokaklarda savaş ve Orta Doğu'da savaş
Yoksulluğa savaş olacağına uyuşturucuya savaş var
Beni polis rahatsız etsin diye
Ve ben bir suç işlemedim, işlemek zorunda değilim
Ama şimdi sana şarkı yapan zencilerle geri döndüm
Seni dövmelerine, sana komplo kurmalarına,
Sinir krizine sokmalarına ve seni tokatlamalarına izin verme
Ayakta kalmayı öğrenmelisin
Seni cep telefonunla gördüklerinde kıskanıyorlar
Ama polislere söyle buna dokunamazlar
Buna güvenmem koşmaya çalıştıklarında bunu ateşlerim
Bu aletimin sesi, bunun güzel olmadığını söylüyorsun
Annem bir salak yetiştirmedi
Ve ben siyah kaldıkça silahlı olmalıyım
Ve hiç bir zaman rahatça oturmamalıyım
Çünkü her zaman alacaklarım hakkında üzülmem lazım
Yıllar önce kazandığım biraz para
Bunca yıldan sonra geliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder