1 Eylül 2007 Cumartesi

Kara Hilal - Seni Özlemek (feat. Rahdan)

seni özlemek canıma tak etti birtanem
özlemek izlemek yollarını gözlemek
hepseweceğim seni ömrüm sonuna dek
güzel gözlerinde bulsam güneşi
yakamı bırakmaz artık o gözlerin ateşi
sen olmadıgınd yanımda sarkılar cok bos cok anlamsız
kararsız yapılan tüm eylemler fikirler ve mantıklar kat planda
birtanem senle birlikteyken askımdır beni vareden
yoklugunsa mahveden...
seni özlemek canıma tak etti birtanem
özlemek izlemek yollarını gözlemek
hep seveceğim seni ömrüm sonuna dek
yasamak istiyorum hep seni sewerek
düşlerimle yatinmek ban yetmiyor
gecmiyor zaman
o zaman kalbimizin beraber carpası atması senin için
yüreğimin iindeki en güzel duygular senindir hep birtanem
senden baskasını sewemem
deyemem baska bir ele seni seviyorum sende beni öyle ayrılmayalım
bir daha sevelim hayatımızın sonuna kadar cünkü her ayrılıkta sen özlemek var
yasam biter ömür biter ama sevmek hiç bitmez
hayatın gercekleri yasamayan bilemez
hayatın en gerceği seni seviyorum sevgilim ve bu gerceği:
kalbimin her yerinde hissederim...
seni özemek canıma tak etti birtanem
özlemek izlemek yolarını gözlemek
hep seveceğim seniömrüm sonuna dek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder