1 Eylül 2007 Cumartesi

Karakan - Çek Bir Fırt

Çek bir fırt! çek bir fırt! nefis çek çek hadi gel çek..!!!!
Sabah akşam köle gibi ne bu yaşam! bunaldın bunaldın kafanı
Dağıttın artık boş verip kimselere takmadın. dertlerin çok
Ama dertlerine çare yok. yok!! yok!! yok!! her şey bombok
Neyse arkadaş bize keleklik yaptı! kağıdı aldı bir
Cigaralık sardı bir fırtla başladı arkadaşın ki evet işte o
Kenardaki
15 yaşlarında bir veletti sanki sorunların hepsini halletti
Gittikçe düştü, düştü! yavaş, yavaş! kafayıda üşüttü.ailenin
Sorunuymuş galiba!! suçlu oluyor anne ve baba!!! bak salağa
Bak, bak dolaşıyor salak, salak ortalıkta dolaşan işte o
Çatlak!yatıyor bir cigaralık kalkıyor bir cigaralık neee!!!
Yinemi yaktın cigaralık?! çektim çektim yamuldu kaldım
Yemekten sonra bir tane daha sardım vallah kendimi yeni
Doğmuş hissettim yine olsa yine yeniden çekerdim!!!.

Çek bir fırt!çek, çek bir fırt nefis çek, çek hadi gel çek!
Çek bir fırt!çek, çek bir fırt nefis çek, çek hadi gel çek!

Al bide bundan çek seni sinek gibi ezicek geçecek otur
Başın dönecek çocuk uğraşma başımı ağrıtma karakan!!! geldi
No tantana çek baba çek baba 1, 2, 3 çek, çek bide bundan
çek
Seni ezecekkkkk....!!!
Yeni bir güN ama dertlere yok çözüm! bildiğin bile olsa
Kafa eski kafa şaka, maka deil bu adı uyuşturucu ölüm
Namusudur sakın unutma bunu!!! ayağını denk al laflara
Kanma her gülen yüzü arkadaşın sanma bir dahaki adımın
Sonuncu olabilir bu zamanın katilleri gülerek gelir!!
Renkli dumanlar rüyana renk kataR ama yarın sabah gerçek
Daha acı koyar! gözünü boyar sonra beynini oyar! kendinden
Geçirerek ne hale sokacak hıyar!! senin hayatım dediğin tek
Şey sensin ne kadar yükselirsen o kadar düşersin!!! 25
Yaşında alperağa halimi sorma!! neler gördüm bir bilsen bu
Genç yaşımda cepte var tantana kafkada para kaç arkadaş
Daha kaybedecem acaba galiba masal gibi geliyorum ben sana
Takma kafana yaylan, yaylaN ama aklını kullan açık gözlü
Davran mademki uyuşturucu al sana karakan !!!!!

Çek bir fırt!çek, çek bir fırt nefis çek, çek hadi gel çek!
Çek bir fırt!çek, çek bir fırt nefis çek, çek hadi gel çek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder