1 Eylül 2007 Cumartesi

Karataş - Canumun Canulisi

Kayğum giderselden yar çalar başka telden
Huy edeyisun bana şimdi sudan sebebten
Kayğum giderselden yar çalar başka telden
Huy edeyisun bana şimdi sudan sebebten
Canumun canulisi anasinun kuzisi
Akşam telefon ettum gene kaçmış uykusi
Canumun canulisi anasinun kuzisi
Akşam telefon ettum gene kaçmış uykusi

(müzik)

Yar yaramaluk eder suçi üstüme yıkar
Bakışlari eldurur vardur deduğum kadar
Yar yaramaluk eder suçi üstüme yıkar
Bakışlari eldurur vardur deduğum kadar
Canumun canulisi anasinun kuzisi
Akşam telefon ettum gene kaçmış uykusi
Canumun canulisi anasinun kuzisi
Akşam telefon ettum gene kaçmış uykusi


(müzik)

Benum kinali kuzim dağarı dolaşusun
Kelebeklan oynarsun bülbül'e sataşun
Benum kinali kuzim dağarı dolaşusun
Kelebeklan oynarsun bülbül'e sataşun
Canumun canulisi anasinun kuzisi
Akşam telefon ettum gene kaçmış uykusi
Canumun canulisi anasinun kuzisi
Akşam telefon ettum gene kaçmış uykusi

(müzik)

Canulim saçlaruna olsam aynali toka
Taksan beni saçuna etsen ele fiyaka
Canulim saçlaruna olsam aynali toka
Taksan beni saçuna etsen ele fiyaka
Canumun canulisi anasinun kuzisi
Akşam telefon ettum gene kaçmış uykusi
Canumun canulisi anasinun kuzisi
Akşam telefon ettum gene kaçmış uykusi

(müzik)

Canumun canulisi anasinun kuzisi
Akşam telefon ettum gene kaçmış uykusi
Canumun canulisi canulisi
Akşam telefon ettum ettum etum

Canumun canulisi anasinun kuzisi
Akşam telefon ettum gene kaçmış uykusi
Canumun canulisi anasinun kuzisi
Akşam telefon ettum gene kaçmış uykusi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder