1 Eylül 2007 Cumartesi

Karataş - Fındık Dalinda Sararur

Uzanurken İteklemeye
Yar Kirmiş Finduk Dalini
Uzanurken İteklemeye
Yar Kirmiş Finduk Dalini
Gitmiş Yara Söylemişler
Benum Perişan Halumu
Benum Perişan Halumu Oy

Funduk Dalinda Sararur
İçi Düşer Dişi Kalır
Sevdam Gelmez Hollandadan
Funduk Ayı Derdum Olur Oy

Funduk Dalinda Sararur
İçi Düşer Dişi Kalır
Sevdam Gelmez Almanyadan
Funduk Ayı Derdum Olur Oy

Kapilarinda Dallari
Yar Elinlan Ne Emeyi
Kapilarinda Dallari
Yar Elinlan Ne Emeyi
Anasi Haber Eylemiş
Beni Yardima Bekleyi
Beni Yardima Bekleyi Oy

Funduk Dalinda Sararur
İçi Düşer Dişi Kalır
Sevdam Gelmez Hollandadan
Funduk Ayı Derdum Olur Oy

Funduk Dalinda Sararur
İçi Düşer Dişi Kalır
Sevdam Gelmez Almanyadan
Funduk Ayı Derdum Olur Oy

Funduğun Dallari Alçak
Hayde Bizi Kim Bulacak
Funduğun Dallari Alçak
Hayde Bizi Kim Bulacak
Falci Bana Öyle Dedi
Bizim İşumuz Olacak
Bizim İşumuz Olacak Oy

Funduk Dalinda Sararur
İçi Düşer Dişi Kalır
Sevdam Gelmez Hollandadan
Funduk Ayı Derdum Olur Oy

Funduk Dalinda Sararur
İçi Düşer Dişi Kalır
Sevdam Gelmez Almanyadan
Funduk Ayı Derdum Olur Oy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder