1 Eylül 2007 Cumartesi

Karataş - Haberim Var

Sizun Gibi Her Gunumi
Gülmedum Gülemedum
Garibandum Derdumi
Diyemedum Demedum
Yurektur Bu Sevdumda
Geçemedum Geçmedum

Haberum Var Bana
Pusu Tutmişler
Yüksek Dağdan
Yollarumi Kesmişler
Üzerume Kurşun
Sikacakmişler
Gelin Kayasindan Atacakmişler
Kardaşlari İstanbuldan Gelmiş

Haberum Var Bana
Pusu Tutmişler
Yüksek Dağdan
Yollarumi Kesmişler
Üzerume Kurşun
Sikacakmişler
Gelin Kayasindan Atacakmişler
Kardaşlari İstanbuldan Gelmiş

Bağinda Olmayan Güle
Güldemem Diyemem
Benum Olmayan Yari
Ben Sevemem Ben Sevmem
Mevlam Kanat Verse
Sensuz Sıraati Geçmem Geçemem

Haberum Var Bana
Pusu Tutmişler
Yüksek Dağdan
Yollarumi Kesmişler
Üzerume Kurşun
Sikacakmişler
Gelin Kayasindan Atacakmişler
Kardaşlari İstanbuldan Gelmiş

Haberum Var Bana
Pusu Tutmişler
Yüksek Dağdan
Yollarumi Kesmişler
Üzerume Kurşun
Sikacakmişler
Gelin Kayasindan Atacakmişler
Kardaşlari İstanbuldan Gelmiş

Haber Gönermişler Korki
Dolmiş Dolmişum
Biran Kapinuzda
Soluklanmişum Kalmişum
Karanluği Kefen Etmiş
Sarmişum Sarmişum
Karşi Daği Omuzuma
Almişum Almişum

Haberum Var Bana
Pusu Tutmişler
Yüksek Dağdan
Yollarumi Kesmişler
Üzerume Kurşun
Sikacakmişler
Gelin Kayasindan Atacakmişler
Kardaşlari İstanbuldan Gelmiş

Haberum Var Bana
Pusu Tutmişler
Yüksek Dağdan
Yollarumi Kesmişler
Üzerume Kurşun
Sikacakmişler
Gelin Kayasindan Atacakmişler
Kardaşlari İstanbuldan Gelmiş

Haberum Var Bana
Pusu Tutmişler
Yüksek Dağdan
Yollarumi Kesmişler
Üzerume Kurşun
Sikacakmişler
Gelin Kayasindan Atacakmişler
Kardaşlari İstanbuldan Gelmiş

Haberum Var Bana
Pusu Tutmişler
Yüksek Dağdan
Yollarumi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder