1 Eylül 2007 Cumartesi

Kardeş Türküler - Asfur

'Asfur talli mni ssibbek we elli ya lulu
Xabbini 'andek xabbini daxlek ya lulu
Iltillu inta min wayn alii mi n hudud I-ssema
Iltillu cayi min wayn elli min-afas giban
Iltillu risatek wayn elli farfatha zeman

Nizlet 'ahaddu dam-a we cnahatu mitkiyyi
We thadda bilard we kal beddi imsi we ma fiyyi
Dum maytu'a kalbi sar yitwacc'a ala cruhatu
Kbel ma ykessri-ihbas itkesser sawtu wi cnahatu



Bir kus bakti pencereden
'Lulu' diye seslendi
'Beni yaninda sakla, sakla beni
Ne olursun lulu
"Sen neredensin"diye sordum ona
"Gogun sinirindan" dedi
"Nereden geliyorsun dedim?"
"Komsunun evinden" dedi
"Kimden korkuyorsun " dedim
"Karga kafesinden " dedi
"Tuylerin nerede" dedim
"Zaman ucurdu " dedi

Bir damla gozyasi suzuldu yanagindan
Kanatlari bukuldu
"Yere saglam basip kendi yolumda yuruyecegim" diyordu
Onun yarali hali gibi
Kalbimin yaralarida aci veriyordu bana

Zindanin demirlerini kiramadan
Kesildi sesi, kirildi kanatlari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder