1 Eylül 2007 Cumartesi

Kenan - Bana Ferrari Alsana Berkcan

hadi paper moonda yemek yiyelim
bana ferrari alsana berkcaaaannnnnn
alırım yavrum onuda alırım onuda alırım
ya ama bide... yaaa berkcaaannnnn
(aaaaa)

lazım olur bazen eski aşklar hepimize
yada ağzı doldur(ne demekse??) ahsen hepsi ağlar evimizde
başka türlü vakit geçmez ne yapıcaksın kanka burda
cool takılma amacıyla kastı bazı mallar
göz kamaştıran yaşamlar örnek teşkil etti sizde
hayat maratonunda düşen ödlek geçti gitti dinle
arada derede dersin aşkı buldum eyvallah
bir iki hafta geçti ne oldu (ha??) o kız şeytan lan
öyle bi baktım çok şekil (oo) üstte gucci dar body
ayakkabıları prada (okey) pantalonsa armani
altına girmek için bakar altındaki arabaya (wouuw)
artı iki hatuna tav olur o zaman arabayan (hah)
paralar artık suyunu çekti aşkın şimdi karabasan(yeah)
rüyalarında hatırladığın boyalı suratı sana kalan(yess)
ölüden tasnif edilmemiş veresiye gibi tepkiler
sen köpek gibi seversin o seni belediye gibi zehirler(auuww)

yanıma gel (hadi ortam kızı)
bu parçada (benle oynarmısın?)
aşık oldum (bence çok tatlısın)
çok komikmiş(farklı yollarımız) x2

kızlar burada mekanlarda orospuluk aklamakta
erkeklerle takılıp atılıp birinin altına yatmakta
sevsen onları nafile koçum onlar seni takmamakta
akmamakta paralar bizden onlar bize bakmamakta
kaşarlıktır işleri güçleri takmaz onlar sizleri bizleri
hisleri yoktur varsın olsun penistedir onların işleri
ciksleri sikleme ipleme dinleme belleme onları sil kafandan
senden istedikleri bişey yoktur ferrarinden parandan
yalan üzerine kurdukları dünyalarında yaşarlar onlar
marka olmayan her türlü şeyden tıpış tıpış kaçarlar
bütün lüks arabadaki tiplerin altlarına yatarlar
orgazm sigaralarını içip tabanları yağlarlar

--nakarat x 2--

berkcan artık beni sevmiyomusaaaannn??
seviyorum yavrum bunu nerden çıkarıyosun
ya ama bugun ferrarinle almaya gelmedin beniiii ühü ühü ühü
ne olcak bi dahakine sana iki tane ferrari alırım
ama o zaman bidaha ferrarinle gelmezsen vermem sana
tamam yavrum tamam allah allah
bundan sonra ferrarinle gel tımammıııı?

oooooooooooooooooo

tipler standart(hepsi aynı)
sahte tavırlar (beni baydı)
onlar vermez (ama gösterir)
azıcık paraya (sana göt verir) x 2

--nakarat-- x 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder