1 Eylül 2007 Cumartesi

Kerim [Mic Rap] - Paçavralar Yakılsın

Sıktı Kurşunlara müslümana lubnanın canı yanıo (Allah Aşkına)
Yahudi kurşunu bu benim mabedimi yıkamaz en fazla şehit edebilir
Oda erişilebilicek en buyuk mertebedır zaten bizim korkumuz Yok
İtten yahudiden ermeniden Müslüman yurtlarını koru sen Allah!(nolur)
Savaşta doğdu ve Savaşla Öldü bu cocuk (Lübnan) Kan Gölünde ama
Siz Elizabetle Brianı s*k*ştire durun ülkenizde amerikaa (ah)yazık
Israıl Kan döksün,Lübnan Boynunu büksün ama sizin
Savaş taktıgınız önce cocuklar sonra kadınlar ve malı mülkü!
System Of A down ın kuyruk acısını kimse bilmez Yazık Onlara Of!
Dedelelerini bi türk oldurmus Eline Sağlık Atam Ruhuna Rahmet!
Madem ermenisin o zaman vermelisin
Gidip kendini bi mezara gömmelisin
Tıpkı ermeni dedeni gömdüğümüz gibi
Yinede Allah Rahmet Eylesin!
Yitildi Dağ Gibi Türk Evlatları Seyir Halin almış Kara Toprakları
Anaların Babaların Ağıtları Sana Neyi Ne Kadar anlatmalı
Bana bunu söyle
Çözüm İçin İllaki Can mı yanmalı peki tamam o zaman!
Varlığım türk varlığına Armağan Olsun Ne Mutlu Turkum Dıyene!

Vatan Sana Canım Feda
Bayrak Sana Canım Feda
Kahpeler Saldırsın!
Kalleşler Asılsın!
Yurt üstünde yurt kuran
Paçavralar Yakılsın!

Ermeni paşaları kardeşim olamaz farkını bul o bi y*vş*ktır
Soykırım olmalı hosuna gıden vede systemı dınleyen alcaktır
Haddini bilemeden olmesin ısraıloglu yerlebir ol manifesto bu yol
Kana kana bitmedi petrol yeni rol yazılır ama holywoodda
Arada bi vatanıma yaklaşır amacını anlamış olmalı kaçmadım hiç
Bana çılgın denmedi boşa bile dolu koyup atlatırız vede
Bak deyince bana kalk diyince kalkacak asker gücü yetmez
Kundaktakinin suçu ne şerefsiz bari savaşta biraz haysiyetiniz
Olsun Allahtan kork
Kaç kere yazıldı siz bile unutun kitabınızın kaçıncı sayfasında
Var bu katliam kutsal topraklara adım atamadan adınızı yazma
Soyları burdada mevcut sözde paçavranı al beni bayraklarıma
Dokuncak yok çek pis elini emelini bile bile kuyruk acısı çekin
Esaretin bir bedelide olmalı ben bilemem şükür uğramadım
Kaldıran olmadık hiç korkumuz olmadı
Düşmanı bencede bu bitirdi
Aydın geçinen terorist gazete yazar ders almadı geçmişten
Halkımın aptal olduğunu düşünen her beyin hayatını yitirdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder