1 Eylül 2007 Cumartesi

Killa Hakan - Killa Hakan Rap Game

(Killa hakan rap game feat. Ceza & Gekko)


Killa hakan
Yollar karanlıktır karanlıktan kurtulup geldik her taraf karışıktır karışıkta yabancı bir eldik şimdi sollar yerinde hemde sol fresh kool gel yanıma yaklaş sokul usul usul rap dedik yürüdü kavga karada kışta buzdu bizi çekemeyenler önce konuştu sonra sustu kustur şans gülem boş kaldın harbirem dem dem lem bu bir hip hop cem hiç hip hop u sevmesen sen böyle neolcan hırçın sulardan korkuyon ama durgun sularda boğulcan seçtin bu yolu herden hep kapalıydı perden gangster alemine bikere düş kafan s.k.l.r dertten ???? yuhh fıght tan kaçana yuhhh bişey diyen varsa ???? işte Türkçe stayl bak uçar stayl ceza killa gekko geldi yerden yana kay bak işte slow bu aki dinle beati e ozaman ne demek lazım killa in the city baygın baygın bakarsın çünkü için açılır birden yatamıyodun önceleri öfken ve sinirden

Nakarat
Killa ve ceza gekko damardan harbi ghetto budur işte rap game ustalar hep ?? şampanya burada yeni kampanya abe bizde hergün ???

Ceza
Takıldı maskeler operasyonda gençler hepsi 36 34 kontrol altındadır tamam emin ellerde rap şuan burada ceza ve killa hakan g.tü kalkanların g.tü indi asayişte komiser kemal mekan şu anda kreuzberg her köşede asker altı parklar ??? raplerimde gider sinirler gekko akşit gelir burada 4 ?? çileden çıkartma bizi yoksa sonra ne olur bilirler vuran biziz en önde biz duran biziz yerinde saymayan yerinde kalmayan biziz velakin engellenmişiz kafeslerin kıran biziz alevleyen her ortamı ve burada sahneleri yakıp yıkan biziz e yooo serap görüp hayal kuranlar zannedip hesap yapanlar boş gezip kitap yazanlar aşka gelip kapımda azanlar taş kafayla akıl verenler man kafayla ??? 3 paraya adam satar konuşmaktanda aciz keşmekeş dolup taşan mutantta doğru gidişat dengesizlik her tarafta ve de herkes biraz perişan etrafımız daralmış birde hendekler kazılmış gözlerimde güneş parlar biz hazırız düşman ağlıyor….

Nakarat
Killa ve ceza gekko damardan harbi gheddo budur işte rap game ustalar hep ?? şampanya burada yeni kampanya abe bizde hergün ???

Gekko

Al bi fırttan çek beni herkes beni bekledi rakip önümde titredi düşman şimdi çek beni rapinde üzünmeyeni mk ty?? ??? ??? direk mahallemin sokağından çek çik sayemizde Türkçe rap ilerleyecek düzgünce hep al sana bir şey sol yanında ingilizce rec çrek çrek dağıttım teke tek seni bağırttım ulaşamazsın yep yep bu bu konuda hep dağıttı ben hep vardım bugüne come back yapıcak tek tük iş vardı iş verende yeraltı sıkıldım çıktım baktım kafileni ??? çaktım işi bilen kim varsa yüreğini yaktım buna saygı saygı göstermeyeni bu çite göğüs germeyeni gekko ci bildiği sakat köşede serseri benim bildiğim henüz ??? mc ermeyeni hırsılıyım ve inatçıyım ben kupamı elimden vermeyelim


Nakarat
Killa ve ceza gekko damardan harbi gheddo budur işte rap game ustalar hep ?? şampanya burada yeni kampanya abe bizde hergün ???
Hazırlayan:summer umut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder