2 Eylül 2007 Pazar

Mahsun Kırmızıgül - Sarı Sarı

Mahsun Kırmızıgül - Sarı Sarı

Albüm Adı : Sarı Sarı

Umbambau sari, umbambau ye x 2

Başı güneşe benzer saçının rengi
Denize, göklere benzer güzel gözleri
Serçeye, ceylana benzer ürkek yüreği

[Nakarat]
Gönlümün son durağı, genç ömrümün baharı
Sevdiğim güzelin adı
Sarı, Sarı
Kimin yarı en güzeli benim sarım
Sarı, sarı, sarı çiçek
Herkes yalan sensin gerçek

Umbambau sari, umbambau ye x 2

Mutlu olmam için senin gülüşün yeter
İçimi titretmeye bakışın yeter
Beni öldürmeye canım hasretin yeter

[Nakarat]

Sarı, Sarı {sarı, sarı}
Kimin yarı {kimin yarı} en güzeli {en güzeli} benim sarım {benim sarım}
Sarı, sarı {sarı, sarı}

Sarı, sarı, sarı çiçek
Herkes yalan sensin gerçek

Sarı, Sarı
Kimin yarı en güzeli benim sarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder