3 Eylül 2007 Pazartesi

Mc Sersery - Bir Serserinin Gözyaşları

Tuzakta yaşarım, senden uzakta.
Sokakta yalnız, kaldırımda.
Yanımda yoktun zor zamanımda.
Tadımda kalmadı inan tuzumda.
Yüzümde solgun bir tebessüm,
Üzgünüm yanımda yoksun be gülüm.
Özgürüm, hürüm ama mutsuzum.
Her günüm böyle giderse ben ölürüm...

"Ya severse" diye bekledim.
Ardına "çok sevdim" diye ekledim.
Tekledim, yerimde sektim.
Çektim içime seni bir nefeste,
Beni bir kafeste bırakıp gittin,
Düşüşte artık kalp ritmim.
Heptim ama şimdi bir hiçim.
İçim kan ağlıyor, yine sensizim...

Allah'ım yardım et bana,
Derdim başımdan aşkın.
Aşkın acısı, başımın belası.
Cezasını çekerim her gece,
Yeter Allah'ım...
Gör artık bu halimi,
Unuttur bana o haini.
Kalbimi al yada derdimi.
Beter oldum yeter Allah'ım yeter...

Hani herzaman birlikte olacaktık,
Hani hep mutlu olacaktık.
Yazık... Çok yazık....

Bugün erken, yarın olsun derken,
Erteledim düşlerimi hepten.
İçten bir gülücüğe hasret.
Affet "sersery" oldu bu adam.
Odam karanlık gündüzleri,
Rüyamda bulanık yüzleri gördüm.
Döndüm artık uyandım uykudan,
Anladım, çok geç mum gibi söndüm...

Dün gibi aklımdasın, bi film gibi.
Başrolde ikimiz,
Sen terkettin, ben sevdim.
Her yerim acılar içinde,
Ve "son" geldi, film bitti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder