3 Eylül 2007 Pazartesi

Mc Sersery - Nanemolla Aşklar

Mc Sersery - Nanemolla Aşklar

Albüm Adı : Bir Serserinin Gözyaşları


O gelince, hayatını ona sunarsınya...
Ve gidince, bedduaları sayarsın...
Bırak gidenler yansın yüreğim!
Bırak büyüklük sende kalsın...

Al yanağımda özlemim,
Kan çanağında gözlerim ağlar.
Kal yanımda sevdiğim,
Can figanda, sızlar.
Ellerimde yoksul aşk,
En derinde yoksun sen,
Dudakların suskun, söyle neden...?

Bir giden oldu bu hayatımdan, birde gelen yalnızlık.
Şiirlerimin ana teması hep bu yüzden 'ayrılık'...
Bir kalan öldü geride, birde aşkın kendisi, cani,
Hani boğarya seni gidişi, kanlı elleri...
Kaldı gözleri gururun, kusursuz aşkımda,
Aldı yareni elimden, üstelik umutsuzum ben.
Üzgünüm hiç olmadığım kadar. Büsbütün yalnızım görürsen.
Dününden küçüktür bugünün, boyundan büyük özlersen...

Nanemolla aşklar hep bende mi arar şifayı, ben tabib miyim?
Tek bende mi var siyahı? Kar beyazın teninde bir ben griyim.
Ben kirletmedim bu hayatı, kaderin elinde oyuncak biriyim.
Vurdumduymaz olurdum belki ama ben duygusuz hiç değilim...
Uykusuz günler bilirim, kan çanağında gözlerim uykuya hasret.
Öyküye döksem hayatımı; bir varmış hiç yokmuşla başlar.
Evvel zaman içinde azda olsa mutluydu bu çocuk, bilirim.
Şimdilerde sözde de olsa mutluyum der. Evet bu benim...

Al yanağımda özlemim,
Kan çanağında gözlerim ağlar.
Kal yanımda sevdiğim,
Can figanda, sızlar.
Ellerimde yoksul aşk,
En derinde yoksun sen,
Dudakların suskun, söyle neden...?

Yine ayrılığın kilidi kader kapımda.
Yine ağlamak fiili göz çukurumda.
Yine yalnızlık oturmuş, yanı başımda.
Yalnız değilim ben yar, yanımda yalnızlığım var...

Hani hayaller yazarsın gece gökyüzü maviliğine, gözlerinle...
Hani özlemler duyarsın giden sevgiliye, aslında gitmemiştir, bilirsin...
Hani gelince sunarsın hayatını ona tüm benliğinle, delice...
Ve gittiğinde bilirsin anlamsızlığın ne olduğunu, ah edersin...
vazgeçmek silahıyla, unutmak kurşununu sıkarsın kalbine. Nah unutursun!
Sonra devam etmelisindir yoluna. Yarım kalsan da, yıkılsan da, kalkmalısın..!
Hep gülen olmak istesende, ağlamak son eylemdir...
Her giden koparıp götürecekse; hiç gelmesin daha iyidir...

Önceleri sevenlerim vardı. Gittiler...
Şimdilerde sevilmemeyi özlüyorum..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder