3 Eylül 2007 Pazartesi

Medusa - Duygu sallarım

Ah bir bilsen ellerinde kaldı bilsen gözlerinde sen giderken bileklerimde izler vardı.Durda izle...Geride kalan kimdi sence sen mi ben mi haa.Yoksa hala derbederbi düşlerinde saklı bir ben vardım biliyorum böyle olsun istemezdin anlıyorum senide inan.Senden nefret ediyorum ama daha çokda seviyorum.Keşkelerle büyümek yetti anne ellerinde ellerim bırakma beni.Gitme sende yanlız başıma buralarda nolur.Koca bir şehirde düşlerim yorgun argın evdeyim gün biterken herdeyim aldı geriye,nerdeyim diyen diller elveda diyemez miydi?Oysa bendim çekip giden şimdi istesem döner misin?Siler misin o geçmişi?Sakin kalıp dünleri izler misin uzaktan ses çıkarmadan? Bu olan bitenlere gülüpte geçer misin?Yeryüzünde tektim ben hergün ağladım gözlerinde yaştım hep günahlarımı sakladım.Özleminle yandı bedenim tek düşende benim su misali saftı bu kalbim.Yollarda geçti ömrüm tek düşende bendim sendin oysa bende kaybolan yanımda yoksun uzak diyarların prensi oldun.Ah yazık mı ne?Üzülmem artık hep yalan dolan bu dünya yankılandı hep kulaklarımda her sözün. Haykırırdım önce sen diye şimdi sessizim.Gülen bu gözlerim yerinde şimdi bu son veda.Görseydim keşke seni bir defa.Zamanının geri kalan kısımlarında ben yokum olmasanda yaprağında son bulun.Meleklerin mi korudu?Belki kalp bir havuzdu atlayan boğuldu ve Medusa sundu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder