3 Eylül 2007 Pazartesi

Mert İçgören - Sen Ve Ben

Başkaları diil sen lazımsın bana başkalarını bulmak çok kolay yoksa 2 telefon yarım saate kapıda 2 el kol hemen yatakta. seni tanımak istiyorum gel yanıma otur kendinden bahset birazcık bana tanışalım konuşalım biraz daha kaybedelim kendimizi gecenin sonunda biliyorum belki çok güvenmiyosun bana herkes bişey söylüyo hakkımda onlara dinleme sadece inan bana sorgulama yaşa bırak herşeyi bırak oluruna. durma duramıyorum yanındayken gözlerimi alamıyorum üzerinden bitürlü atamıyorum kalbimden hadi kurtar beni kurtar beni senden.. yalanlarım sözler o büyülü gözlerin sana saırlınca kesilen nefesin beni deli eeden o güzel sesin dokunmaya doymadığım yumuşak tenin herşeyin sana söylemek istediğim herşeyin bırak artık çok geç sevgilim ayın o zamanıysa beni sakın arama işlerim yoğun oluyo hep o sıralarda ben seni ararım sen sakın arama bi hafta sorasına gün verim ben sana aradığınız numara kapsama alanı dışında derse telefonum meşgulse kızma numaram değilşmedi aynı hala no' ya veriyorum beny her aradığında evet barana sorsan aklı hep başka yerde benden bağımsız takılıyor kendi halinde beni dinlemiyor ben her ne desemde bide sen konuşsan seni dinler bence bana sorsan benim aklım hep sende bana sorsan başkası yok kalbimde bitek sen varsın benim gözümde sen istedikçe yalan çok bende o güzel sözlerin o büyülü gözlerin sana sarılınca kesilen nefesim beni deli eden o güzel sesin dokunmaya doymadığım yumuşak tenin herşeyin sana söylemek istediğim herşeyin noldu sevgilim yine benymy özledin? kurduğumuz hayaller, verdiğimiz sözler, geçirdiğimiz saaatler, bizi izleyen meraklı gözler, bize deli diyen gerçek deliler.. herşeyi unut herkesi unut sadece sen ve ben..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder