3 Eylül 2007 Pazartesi

Mode XL - Biri Beni Sustursun

Mode XL - Biri Beni Sustursun

Albüm Adı : Serseri Serbest Stili


Biri beni susutursun.Yoksa karanlığa çarpan suratınsa kimdensin başı boşsa bedenin bana teslim kalacaksa biri beni sustursun. Yada mahkumsun yaptığın suça karsıparmaklıklara koca vurdun ama seninde dönekse ruhun biri beni sustursun... Oldu ya yedirmedin sözleri kendine oldun rencide hadi bize küfret yada rest çek sora dua et biri beni sustursun... Bak duman bastı kafa tasını rtim azdı hayatın sunduğu nasıl bir tarzdı bana varsa şanslı biri hadi beni susutursun..Hadi diyelim susuturdun beni kelimelerimi durdurdun bu kalpteki ritmimi o zamna bil ki bende senin için bu kelleyi vurdurdumm...(2) Batı kentten el salladım sana görmedin arabanı sürtüğün üstüne sürmedin Ankara'nın martılarını ben öldürmedim sanılan aksine hiç ayık gezmedim.Kesmedim sesi gel gör benim alt komşu katili hey apartman sakinleri rahatsız olan varsa hadi beni sustursun.Çizdiğim ekseni boşuna dolanma yola koyulup susturmak için oyalanma yolda bana rast gelirsen elinden geleni ardına koyma adres belli sesin geldiği yer kime sorarsan inleyerek tarif eder sende bulursun gelip beni susturursunn....... Hadi diyelim susturdun kelimelerimi durdurdun bu kalpteki ritmimi o zaman bil ki bende senin için bu kelleyi vurdurdum(2) Bence buna kulak ver her gece dinle kendine gelince de ses ver.ses giderse baştan aç bana söz ver hadi konuşuver artık benle beraber.Hişşt bak milet sustu bana illet oldu duygulandım bak gözlerim doldu.Tüm komşular keyfinden oldu çokta s*kimde,git polis çağır çokta s*kimde,avaz avaz bağır çokta s*kimde.Çünkü Yasin sağır size denemez susturmayı çıkar tepenize girer evinize en son desibelde ses ..Komşu kızı Sibel de şahit her gün bana versede..... Hadi diyelim susturdun kelimelerimi durdurdun bu kalpteki ritmimi o zaman bil ki bende senin için bu kelleyi vurdurdum (2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder