3 Eylül 2007 Pazartesi

Mode XL - Erotizma

Mode XL - Erotizma


şunu bırakın kendi haline kendi köşesine çekilsin terapiye henüz başlamadım bile ordumu sen daha hiç görmedin ben senin serseri katilinim serseri beatleri beynine veririm bayrağı yatak odanın 4 köşesine dikerim mirabeat'te kim varsa hepsini götten s..erim bu benim serseri serbest stilim pesimist duygulara sadece tek round veririm altın jak gerilim belki kaptanıydın şehrinin ama sen gemini bırakıp terkettin sevkettin sen bizi bunu yapmaya gönderdik 7 renkli karanfilleri serpiştirdik mezarına sen aklına takılana bakana kadar biz yola çıktık konvoyla senin için daha bir çok beat zulada

silahını anlattığım gibi gibi kur
pisliklerin anlattıkları gibi vur

basemode biri beni sustursun mode xl'i kabus bulursun code ankara'da senin ismin yok siktir her rapim fixtir bu flowları dinle seni kendine getirir burjuva piçleri için rap ne demektir söyler misin kütüphaneye git cilt cilt ansiklopedi karıştır bana söz yaz buluruz sana bir tarz seni s..mek farz asit jazz plaklarından kendine pesimize bir mezar kaz azdırdığımız beatler hey sürtük seni kim s..ler s.. tutan ellerin sahibi sizler merkezden seslenen bizler aksamını çizecek seni arkadan düzecekler seni arkadan düzecekler

silahını anlattığım gibi kur
pisliklerin anlattıkları gibi vur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder