3 Eylül 2007 Pazartesi

Mode XL - Erotizma(sago diss)

Mode XL - Erotizma(sago diss)

Albüm Adı : serseri serbest stili


MODE XL
SAGOPA KAJMER DİSS

Şunu bırakın kendi haline
Kendi köşesine çekilsin
Terapiye henüz başlamadın bile ordumu sen daha hiç görmedin
Ben senin serseri katilinim serseri beat leri beynine veririm
Bayrağı yatak odanın dört köşesine dikerim
Piramitte kim varsa hepsini götten sikerim
Bu benim serseri serbest stilim
Pesimist duygulara sadece tek raund veririm
Altın jak gerilim
Belki kaptanıydın şehrinin ama sen gemini bırakıp terk ettin
Sen bize bunu yapmaya gönderdik 7 renkli karanfilleri
Serpiştirdik mezarına
Sen aklına takılana bakana kadar biz yola çıktık konvoyla
Senin için daha bir çok beat zulada

Silahını anlattıgın gibi
Pisliklerin anlattıkları gibi (2x)

Baze mode biri beni sustursun mont
Ezeri kabusun bulutsun kolt
Ankarada senin ismim yok siktir..
Her rapin fixtir
Bu flowları dinle seni kandine getirir
Burjuva piçleri için rap ne demektir söyler misin??
Kütüphaneye git cilt cilt ansiklopedi karıştır
Bana söz yaz
Buluruz sana bir tarz
Seni sikmek farz
Asit caz plaklarından kendine pesimize bir mezar kaz
Azdırdığımız beat ler
Hey sürtük seni kim sikler
Siki tutan ellerin sahibi sizler
Merkezden seslenen bizler
Aksanını çizecek seni arkadan düzecekler seni arkadan düzecekler

Silahını anlattıgın gibi
Pisliklerin anlattıkları gibi(2x)

Bu benim bu bu bu bu benim serseri serbest stilim
Ankara Ankara hey hey hey
Sürtük seni kim sikler
Seni arkandan düzecekler
Sürtük seni kim sikler
Seni arkandan düzecekler
Siktir pesimist siktir siktir�

Ankara ya bir daha gelme bir daha konser yapma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder