3 Eylül 2007 Pazartesi

Mor Ve Ötesi - Yardım Et

Mor Ve Ötesi - Yardım Et

Albüm Adı : Dünya Yalan Söylüyor


hiç birşey söyleme, duymam anlamam
hayat bir mucize, düşer zaman zaman
yardım et ruhum (yardım et ruhum)
yardım et bana (yardım et bana)
sesini ben duydum (sesini ben duydum)
çok var hiç duymayan

kimler yalansız ki onlar ağlasın
kimler günahsız ki onlar saklasın
yalandan kim ölmüş, zamandan kim korkmuş
dünya yalan söylüyor..

özür bekler gibi kızgın sokaklar
texas'tan gelen küstah tokatlar
zalimin durduğu (zalimin durduğu)
yerdeyim şimdi (yerdeyim şimdi)
bu bir karnaval (bu bir karnaval)
nerdeyim şimdi

kimler yalansız ki onlar ağlasın
kimler günahsız ki onlar saklasın
yalandan kim ölmüş, zamandan kim korkmuş
elinde güller varmış üstün başın kan olmuş

hiçbirşey söyleme, duymam anlamam
hayat bir bombadır, düşer zaman zaman
tarihin durduğu (tarihin durduğu)
yerdeyiz şimdi (yerdeyiz şimdi)
bu bir karnaval (bu bir karnaval)
nerdeyiz şimdi

kimler yalansız ki onlar ağlasın
kimler günahsız ki onlar saklasın
yalandan kim ölmüş, zamandan kim korkmuş
elinde güller varmış üstün başın kan olmuş
DÜNYA YALAN SÖYLÜYOR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder