3 Eylül 2007 Pazartesi

Mozole Mirach - Akşam Güneşi

Mozole Mirach - Akşam Güneşi

Albüm Adı : Sitemin Duan Olsun

SİTEM DEPRESİF PART1:

Aynada gördüğüm benim en kötü haliydi korktum.
Titrek eller kanlı gözler ve yorgun iç çekiş
Omuz çöker hal beter ve depro Rab'tan yardım ister
Dipten bişeyler duyar duyduğu ses ona bekle der

Dostla düşman aynı kafadan bakmak adına kalk uyan
İki nefeste bir yenilgi kestik ipini soramadan
Çaresiz bıçak bilekti belki öyle hissetti
Gel körükle sevdam uçtu ellerimden kokamadan

Sigara soydum ve giydirip dumanla doldum
Kendim oldum her sefer ve bekleyip ben mahlup oldum
Gün geçer hepsi unutulur yaşlar kurutulur
Sonunu düşüne dur yol biter zaman susar vurur

Dün gece çok düşündüm adıma çıksak yarına bunu bilirmiyim
Sence son verirmiyim?Ya varabilirmiyim?
El kol bağlı beklemekteyim
Son kez tüttü söndü avareyim hayaletim

NAKARAT2X:

Hapse atılan günlerin hesabı kimden sorulur
Kaygı fazla bastı belki baskı sonda kaybolur
Gece biter güneş doğar biri gelir ve yara açar
Onla uğraş dur sabret belki son bulur



SİTEM DEPRESİF PART2

Gecemin nöbeti başlar an ve an çizer yazar
Sayfa boş kalmaz karalar eskiler kafamda çok kokar
Bellek doldu dostum eski hasanım öldü doğdu
O yolu sevmedim çok kavisli yanlış yol tutar

Yarının derdi benimi gerdi derdim önceden
Ve bedeli ödemem sandım gafil avlandım çektim haybeden
Saçma dost lütufları kahpe dost masalları
Artık geçti yalanları bide yenmez kokmuş kelamları

Kazı kazanmı sandın yoksa?farkın olsa hissedermisin
Nedenle boğuşup galip gelebilirmisin düşün bir nerdesin?
Dert ortak kavramı herkesin ışık sönerse yenisini yakmayı
Düşünebilirmisin

Saat ilerler gecenin vakti bitmiş terkeder
Bugünle dalaşa gircek halim yok gözler uyku der
Helal et hakkını kısada olsa aldım vaktini
Ve ben gider son kez selamlayıp veda eder

NAKARAT2X


BEAT:BEATKEY
%50 sample(Orhan Gencebay)

KAYIT:RODOSTO R2 STUDIO

MIX&MASTERING:BEATKEY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder