3 Eylül 2007 Pazartesi

MT - Amewrika

MT - Amewrika

Albüm Adı : Komplo Teorileri

MT - Amewrika


En gerçek,gerçek engel,en gerçek engel
MT (yeah,yeah)
Beyazkin (yeah) Beyazkin
Komplo teorileri (yo,yo)



Yağdı gökyüzü,gözlerimde yaş mı var
25 senelik kaderimde yas mı var
Yorgunum omuzlarında ton taş mı var
Ağlasın bırak,içimde savaşlar mı var



Amin de,başlasın savaş
Hayatı yor, dokunma aksın kan nehirleri yavaş yavaş
Bu neyin karnavalı,hangi noel,hangi festival
Katiller,televizyonda barış çağrıları,katloldu mesaj
Dur ağlasın gökyüzü,vur üzülsün gül yüzü
Soldum ben,çiğleri bombalara düşmüş şehirlere kondum ben
Anka kuşu gibi ebabili yoldum ben
Ne oldun sende yok oldum ben
Bir petrol için katlolurken sen,ben baka kaldım içimde bir ben daha yok ben
Neden ya Rab
Zevk çığlıkları katliamlardan yükselirken
İngiltere,Amerika küçük çocuklara tecavüz eden onurlu askerleri
Güya Vieatnam�ın torunları
Lan Vietnam�da yenilmedin mi sen
Sen Hollywood�da gerçekliği saptırırken
Genç beyinleri zehirlerken,baktım sadece ben
CNN�de taraflı haber,BBC�de gülay gerçekler oynatılırken
30 senedir planı yapılan savaşları başlatırken
Yoruldum san sen
Kolonilerin emrimde tek güçsün Amerika
Macera dolu Amerika,amemo burası fuck top Amerika
Coca-cola,ezilen zenciler,getto ve sahte gangstacıklarla
Bütün Dünya�ya baş kaldıran tek dişi bile kalmamış bir medeniyet
%70�i obez Amerika,%100 sömürücü Amerika
Hamburger,kola,Hollywood özentileri ile ele geçirilen adaletin olmadığı bir Dünya mıydı ütopyam
Sisteme bağlı dogmaların yaşadığı bir Dünya mıydı istediğin yalan
Yalan dolanla kitlesel hipnozları başarabildiğin ve beyine hakim olabildiğin,frekansları çözdüğün bir film
Reklamlarda bile propaganda,her filmde çarpıtılmış gerçekler
Kasları hormonlu,beyni olmayan Mr.Amerika dediğin zevzekler
Durun siz üretmeyin biz size veririz dediğiniz ürünler
Ve istihbaratı kontrol eden internet bağlantılı gizli örgütler
Sözde sivil savunma,gözde kontr gerilla
Bıraktım herkesin silahı olmasın boşver
Herkes yazsın bir kelime de olsa
Başını kaldırsın herkes seksle uyutulduğumuz tv�den
Ve baksın Dünya�nın farkına varsın
Vicdanı varsa elini koysun ve bağırsın
DAHA GÜZEL BİR DÜNYA İÇİN
FUCK JUSTİCE
FUCK AMEWRİKA (4)

MT (12)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder