3 Eylül 2007 Pazartesi

Murat Başaran - Kara Kilit

Murat Başaran - Kara Kilit

Albüm Adı : Sarmaş dolaş


Kara kilit vursunlar dilime...
Konuşursam bakma yüzüme...
Üzdüysem canım affet beni...
Her günüm birbirinden deli...

Pişmanlık desen bini bin para...
İnsafa gel son bi kez ara...
Darma duman olmuşum zaten...
Geçmiyor ki aşk denen yara...

Ümitsizliğim bana arkadaş...
Çaresizliğim o da yoldaş...
Gelmeyeceğini bile bile...
Ben senin aşkınla sarmaş dolaş...

Kara kilit vursunlar dilime...
Konuşursam bakma yüzüme...
Üzdüysem canım affet beni...
Her günüm birbirinden deli...

Pişmanlık desen bini bin para...
İnsafa gel son bi kez ara...
Darma duman olmuşum zaten...
Geçmiyor ki aşk denen yara...

Ümitsizliğim bana arkadaş...
Çaresizliğim o da yoldaş...
Gelmeyeceğini bile bile...
Ben senin aşkınla sarmaş dolaş...

Kara kilit vursunlar dilime...
Konuşursam bakma yüzüme...
Üzdüysem canım affet beni...
Her günüm birbirinden deli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder