4 Eylül 2007 Salı

Nefret - Vatan

icimdeki nefret [x3]

hersey vatan icin [x8]

dokulen bu kanlar yaralar baglamaz
aci degil bu vatan topragina dokulen
karis karis ya vatan yada can
rabbimden rahmet sana kefensiz yatan
gozunu buraya dikenin oyarim gozunu
cakal! fazla golge ediorsun ha
turkce rapte milliyet biraz daha ciddiyet
yaylanin lan itler simdi nefret onunde
saga sola bakmasana lan simdi bana
turkce rapte gelior iste sana bomba
dalgalanan goklerde yildiz ve hilal
hakkidir hakka tapan milletimin istiklal

calisan turkiye gozumun onunde
atam sen rahat ol yerinde
mehmetcik tepede bekler nobette,
turk bayragi dalgalanir goklerde
turkiye icin olurum ben sozumde
kimse duramaz turk'un onunde
ben varsam bu dunya uzerinde
kimse bolemez bu vatan goklerde
her zaman ilerleme hedefimde
sozunu tutan ve namusun pesinde
bu vatanin ustunde herkes kardestir
bunu beynine iyi yerlestir.

hersey vatan icin [8x]

bizansi sasirma sabrimi tasirma
geliyor ziller suratina suratina
kartal gibi havalanirim goklere
gokler benim ayyildiz benim simgem
affedemem vatanima yanlis yapani
otuz bin askerin canini alani
hatirasi var sehidin unutmadim
yapilanlarin hepsini hatirladim
gozumun onunde aglayan bir kucuk cocuk
baba diyor babasinin kunyesine
mezar tasina sarilmis neden diye
sordum bunu kendime...

vatan vatan toprak altinda yatan
unutma sakin seni aldatan her zaman seytan
bitsin artik olumler
bitsin artik bu cile cekemem bile bile...

birlikten guc dogar
gucler birlesti
statik, nefret, ses ve yener
gucler birlesti
kotulukleri kovar vatan saolsun
budur bizi birlestien nokta
hedef dorukta sasma
bir elin nesi var iki elin sesi var
gucler birlesti
hip hop sonsuza kadar (sonsuza kadar)

hersey vatan icin [8x]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder