4 Eylül 2007 Salı

Nops - Peri Kızı

Nops - Peri Kızı



Dünümü verin bana bu günümün anısını kaldıramaz yüreğim
Beyaz umutlarımı kaybettim kinimi sineye çekemedim
Yardım edin bana kefenimi görür oldum siyah renkte
Bir umut ol bana göz yaşı kalmadı
Boş yere ağladı mezarını kendisi kazdı bu ( içimdeki çocuk )
Aynada kendini görememenin nedeni ne olabilirki yoksullukdan başka bir anlamı varmıki
Yalnızsın yalnız yaşicaksın diyenlere inat yalnızdım yalnız yaşadığım her günümün akşamında
Yalvardım Tanrı'ya kulak asmadı kudret kalmadı kapına dayandım.
Her acının bedelini çekenmi ödemelidir yoksa çektiren mi ? ölümüme neden olacak belkide
Masumca umduğum bi aşktı benim isteğim, Tükendim !
Bayat ekmek misali suya banınca dağılırsın Bu hayata gelmeseydim demek için çok geç gidiyorsun bile.
Siyah kefenime yaklaştım geride bıraktığım insanlara baktım, gözlerinde yaş vardı annemin cansız bedenime doğru bakarken
Farkına vardım, çok geçti, yolum açık olsun hayallerim sonunda burda noktalandı
Dalsız ağaç misali, konacak kuş yok.
Bak saatine son vaktini oyna, akrep yelkovanla birleşince başka bir filmin başrolü olacaksın
Figüran yok bu sefer.
Senarist Tanrı, Azrail startı verince başlar çekim ve replik yok kendini oyna
Dıramatik bir öyküyü canlandır.

Hayat bu boş beyinle bir yer etse gölge misali
Ve ben yanımda kimseyi görememenin acısını saklayarak
Yarınıma bir adım daha yaklaşamıyorum
Katma değer vergisi olmayacak bir yaşamın üzerine gitmek ne derece doğruki
Allah'a yalvarmanın başka bir yolu yok sanırım.

Vişne tadındaki mutluluğun sebebini anlat bana sol tarafındaki sancıyı dindirebilecek güce sahipsen resmimi yırt at
Sarı lalelerle dolacak mezarıma kırmızı gülü dikebileceksen hadi gel bir masalda başrolü üstlenmek kolaymı sandın.
Yaşam bu tonları güzel olsada içinde bir çizikle mahvedilecek insanlar görülür
Depozitosunu ver Tanrı'm 18 yılımı serdim yollarına
Metaneti olmayacak ölümün, borcumu ödedim sana senetimi yırt at
Ruhumu bir çocuğun bedenine ver
Gözündeki ışık yeşil olsun.
Boşver hadi saatin yaklaştı son mesajını çek hayata kısa olsun
Kendini öyle anlat zaten bir mektuba sığacak kadar anı varmı ki ?
Yum gözlerini dal hayallere zaten bir orda mutlusun sadece
Son istek nedirki peri kızıyla mutlu bir yaşammı sürecek sandın.
Tek dostun var oda kalemin içindekileri gizlemeden kağıta döken
Sayfalarca dert anlatıp bir şiir haline getiren bu masalı.
Belliki sona erecek bu yaşam
Dar ağacında bir masalla övünen bu bedenin
Aklına gelemeyecek soruları sormanın anlamı varmı ki ( yok )
Gel gör yine kaderin öbür yüzü çok kötü çaresi yok ölümün
Herkez gibi er yada geç yaşıyorum o günü eli kolu bağlı boş bakışla.
Azraili görür oldum gözlerinde yaş vardı yaklaşırken
Elinde beyaz bir gül vardı, bana uzattı, al dedi
Canımı alırken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder