5 Eylül 2007 Çarşamba

Orontez - Vur Kaç

Şimdi gir

Anlat ey günahkar kağıda sırrı damlat bugün konuşma sus bugün içinde patlat o fırtınayla çırpın sakın yenilme vur anlat önce dur kaç sonra kalemi kır günahın özrü yok mecnun ömrü yol peşimde bir melek kanaklarında aşk kırılmış yar hüzünlü çok kadere sorma sol yanımda ben gözlerimde ben aklım ellerimde ben ve ben giderken karanlığında kal çünkü ben gidersen hayallerin masal olur hikaye kaybolur sırrı savrulur kalbi tut benim için unut benim için hatırla özür değil bu nacizhane tövbe acizhane ucubetim ki salla çok düşünme ( boş ver ) elde tut düşürme düşene vurma bugün benim için yasaksın benim için unutma

Vur kaç bu hayatta durmamak gerek sabırlı ol belli etme dur kaç yolunu görmedim sonun bilmedim yasak aaah x2

Neredesin yine nemli gözlerinle yazdığın hikayede hangi rolde ben varım yirmi sekizin öncesinde ellerinde ellerinde gezinen şimdi ben yokum anladım ve ağladım ( ben ) sende yoksun artık şarkılarda gizlenen bir hikayesin şarkılarda unutulur sen güneştin eskiden gündüzüm karanlık artık ve çek git kalbimden yepyeni bir sayfa açtık ayaz mı çöktü benzine soğuksun bak yine mecnun öldü sevgilim oyun bitti mi ne ellerin elimdesin çok mu mutlusun be sözler ağlatır bırakta kalsın ezberinde kelepçe taktım yüreğime kimse girmesin diye mühürüde vurum gözlere yüzünü görmeyim diye kulaklarımda kapalı sesini duymayım diye kilitli bak dudaklarım adını anmayım diye

Vur kaç bu hayatta durmamak gerek sabırlı ol belli etme dur kaç yolunu görmedim sonun bilmedim yasak aaah

Vur kaç bu hayatta durmamak gerek sabırlı ol belli etme dur kaç yolunu görmedim sonun bilmedim günah aaah

Yolunu görmedim sonun bilmedim yasak aaah

Yolunu görmedim sonun bilmedim günah aaah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder