5 Eylül 2007 Çarşamba

Osman Öztunç - Kerkük Ağıtı

Osman Öztunç - Kerkük Ağıtı

Albüm Adı : Can ciğer


Bütün minarelerde sustu ezan sesleri
Artık yaşamak zordu.
Zehir zıkkım bir rüzgar esiyordu Irak'tan
Ölüm sokaklarda kol geziyordu

Bir gece Kerkük�te vurdular beni
Geçti sokaklardan bir kızıl ordu
İslam'ı ve Türk'ü vuruyordu kurşunlar
Peygamber kabrinde ağlıyordu.

Bütün Hadis-i Şerif'ler, Ayet-i Kerime'ler
Yüreğimdeki kordu
Ama çıplak ayaklı ve çıplak kafalı adamlar
Beni sokak sokak sürüklüyordu
Benim kafam kanıyordu kaldırım taşlarında
Evim barkım yanıyordu
Ve benim cesedim kanlı bir bayrak gibi
Demir direklerde sallanıyordu.
Artık yaşamak zordu
Ölüm sokaklarda kol geziyordu
Evim barkım yanıyordu
Peygamber kabrinde ağlıyordu

Bir gece kerkük te vurdular beni
Geçti sokaklardan bir kızıl ordu
İslam'ı ve Türk'ü vuruyordu kurşunlar
Peygamber kabrinde ağlıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder