3 Eylül 2007 Pazartesi

Mc CuNeYt Ft SaRaC-OgLu - Kenan İçin

Bana catmak istedin hein
Bokun icindesin …..
Bokun icindesin…….
Dinleyeceksin vaktin bolsa vede kaybedecek bir kac disin varsa
Neyse bilki ben senin abinim vede sen niye hala bilmislik ediyon
Senin icin olu cunku ben zayifim sense sisman
Ben guzelim sende cirkin ben buyuyum sense kucuk
Daha istiyonmu ama delisin bilmislik ediyon ama bi boktan caktiyin yok

Elinde gazette guzellik tasliyon ama tosun amcadan bi farkin yok ?? seni bir yerde gordum galiba
senmisin robocop'un oglu..
Sel'in akiyo cunku benim style sana tokat gibi geliyo bu rap'ten sonra bi sigara alip evine gire
Bilirsin …

Ah ah kucun yoksa oglum temel gibi yap spanak yeee
Ses yapmayi birak ok bonhomme
Travaille un peu un jour tu feras la couverture de ok podium
Derdin ney hein benimi dovmek istiyon mais bon tu la jamais

Hic birsey beyenmiyon sanki sen dort dortl'uk sun
Isin icindeyim diyon ama hic seni gormuyom
Nersesinnn oglummmmmm

Ama mc cuneyt her zaman formunda dynamit gibi

Hey ne oldu yuzun bozulu verdi gulmuyon hayret
Bein yuzumden'mi
Demistim sana ama dinlemedin beni kendin istedin kendin buldun gul gibi sarardin soldun

Umarim bu sozlerim kulagina kupe olur
Ve iyice dusundurur seni
Cunku ben cuneyt'im kalemi ve kayiti aldim'mi kimse tutamaz beni
Sana bi tavsiye bilmisligi birak
Adam olmaya bak

Hein dogru kendimi tanistiriyim ben cuneyt
Ben ve sarac oglu seni deli etmiye geldik
Buraya oynasmaya gelmedik
Dur burda cunku bomba geliyooo
Yerinden gimirdama bir yere
Cunku dustun bir kere
Ben ocumu almaya geldim
Ben ve sara oglu oynasmaya gelmedik
Dur yerinde dogru durus

Benimle yitismek isteme cousin
Microyu elime almami istemiyosan
Dur kosende fight cikmasini istemiyosan
Buraya star'lik yapmaya gelmedik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder