3 Eylül 2007 Pazartesi

MC Ender - Ring Ding Ding

Bir iki diye söz başladım
Bebegim senin gibisine rastlamadım
benim ihtiyacım olan kız sensin
Güzelsin sexysin tam favorimsin
Bana baktıgın an beni sıcak basıyor
Vucudum terliyor seni istiyor
Süz beni gözlerinle baştan aşagı
Duman gibi ol etrafımı sar salla kalcanı
Yavas ve sexy devam etki
Heyecanlanayım sana sarılayım
Benimle oyna kıskandır ki
Daha çok isteyeyim senin bedenini
İçim eriyor bitiyor
Bakışların beni deli ediyor
Uuu, Dudaklarından aşk damlıyor
Onlar beni istiyor
Kalbim hızla çarpmaktan yoruldu
Ama pes etmiyor seni bekliyor

Sana söyleyincer yap onları
Beni çıldırtan sexy oyunlarını
Işıkları kapa muzigi aç
Ritme göre sallan yavaş yavaş
Bana dokun sokul yanıma sinsice
Cezbet beni öp gizlice
Dudakların benim sigaram olsun
Benimkilerle kavussun
Bırak da birbirlerini tanısınlar ıslatsınlar
Bu cok güzel devam ayrılmasınlar
Yumuşakça bog beni o saclarınla
İdam et ipekten urganınla
Bunları yapmaya devam et
Tüm gece boyuna gündüz olunca
Sarkıyı basa al sözleri takip et
Tekrar baslayalım yine güneş dogunca
Bir daha bir daha tekrar
Bir daha bir daha tekrar
Yapmak ne seni sıkar nede beni
O zaman bebegim kapa perdeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder