3 Eylül 2007 Pazartesi

Mc Gurbet - Karasevda

Yine aksam oldu düsünüyorum seni
Sende acaba düsünüyormusun beni
yine gecemi sabah edecem sensiz
senden uzakta senin sevginsiz

dayanamiyorum artik bu hasrete
gülüm artik gecmeliyim harekete
anlatmaliyim bizim askimizi herkeze
bitmeli artik bu acidolu iskence

Bizimkisi karasevdadan bir hikaye
askimiz bu fani dünyada birtane
kalbim ömür boyu hep seninle
Ruhum bedenimden cikinca bile
seviyorum seni ben ölesiye

Seni ilk gördügümde
duramadi kalbim yerinde
O ilk gözlerine bakisimda
esti rüzgarlar kafamda
vuruldum sana tam o anda
baskasi olamazdi artik aklimda

Bir gün bir dügünde
sende vardin o günde
kalbim yine duramadi yerinde
söylemeliyim dedim askimi kendi kendime
ictim kafayi buldum sonrasi geldi kendi kendine

Meger sende seviyormussun beni
bekliyormussun seviyorum dememi
keske önceden söyleseydim herseyi
senden önce hic bukadar sevmedim kimseyi

Aramizda bazi engeller cikti
sanmaki bunlar sevgimizi yikti
ne olursa olsun sevdigim
seni asla birakamam biricigim
sensiz hayati neydiyim.

Birgün gelecek
sen ve ben evlenecek
dügünümüzde dans edecek
ozaman herkes görecek
askimiz hic bitmeyecek

Bu sözlerim
benim icimden gecenlerim
yasanmis olan gerceklerim
yine sana rapimle seslendim
seni cok seviyorum bunlari bil istedim.

NAKARAT:
sen benim karasevdamsin
sensiz olamam sensiz
sensiz ölürüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder