3 Eylül 2007 Pazartesi

MC Sefalet - Kalbimdeki Boşluk

Sana gönlümü kaptırdım cok sevdim
Sen herşeyimdin canımdan cok sevdiğim
Herşeyimi sana verdim senle yolumu seçtim
Sana olan sevgimi kimselere vermedim
Hiç kimseyi seni sevdiğim kadar sevmedim
Senden sevgi görmesemde senden vazgeçemedim
Birgün beni seversin diye bekleyeceğim
Başka birşey istemem budur bir tek dileğim
Aramızda uçurumlar olmasına rağmen
Engeller koparamaz alamaz seni benden
Sanmaki unuturum qönlümü avuturum
Bunu unutma sana doğmuşum
Bunca acı üstüne yokluğun eklensene
Seni seviyorken karşılık görmesemde
Benden uzak olsan bana gelmesende
Ömür boyu seninle senin adın bende
Ama ne fayda hayalin var karşımda
Ama ne fayda yoksun yanımda
Baska diyarlardasın benden uzaklardasın
Belkide başka birinin kollarındasın
Buna rağmen sevgimden birşey eksiltemedim
Sen sevmesende senden vazgeçemedim
Mutluluğa adım atabilmekti tek diLeğim
Mutlu bir yuvada yaşamaktı bebeğim

Aşkımın tek gerceği kalbimde kaldı izi
Yalnızım birtanem hani o sevqin
Bendim seni cok seven sevgimi hep gösteren
Sendin beni bırakıpta terk eden

Anılarımızın hatırına beni yalnız koyma
Gel hadi yanımada tut elimi sonsuza
Sımsıkı tutki ayrılmayalım daha
Cekemeyenlere gülüp gecelim bundan sonra
Onu bunu takmayalım sadece sevelim
Mutlu bir yuvada senle ben sevgilim
Üstümüze çöken karabulutlar kaybolsun
Aşkımızla birlikte qüneş yeniden doğsun
Öyle açsınki bir daha batmasIn
Sevenlerle birlikte hep ışık saçsın
Bir zamanlar bende seni güneşim seçmiştim
Senin yokLuğunu düşünemezdim sevgilim
Bunca zaman içinde bir umutla yaşadım
Belki dönersin diye hep yalvardım yakardım
Senin yokluğuna inan alışamadım
Bırakma beni birtanem sana muhtacım

Aşkımın tek gerceği kalbimde kaldı izi
Yalnızım birtanem hani o sevgin
Bendim seni cok seven sevgimi hep gösteren
Sendin beni bırakıpta terk eden


Eğer gözlerini gözlerime mahkum etmeseydİn
Kolay olurdu bu özlemi bu hasreti yaşamak
Eğer akşamların yalnızlığı sensizliğin içimdeki bıraktığı boşluk olmasa
Kolay olurdu kolay olurdu bu hasreti yalnızlığı yaşamak
Seni seviyorum çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder